Kursus i sociale medier med Søren Knudsen

Aldrig det været vigtigere end nu at få styr på sociale medieplatforme som Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Google+, LinkedIn og alle de andre.

Aldrig har der været så mange muligheder for og aldrig har det været så uoverskueligt som nu.

Derfor skal du på et eksklusivt

kursus i sociale medier

hvor du både lærer de vigtigste sociale medier at kende og hvordan du bruger dem samt deltager i en workshop, hvor vi dykker helt ned i maskinrummet på den førende sociale medieplatform Facebook for at lære teknikker, der sætter dig i stand til at mestre Facebook på et professionelt niveau.

Kurset varer klokken 9 til 16 og er inklusiv morgenmad, formiddagskaffe, frokost og eftermiddagskaffe. På kurset kommer vi igennem følgende:

* Hvad er sociale medier – og især hvad er Facebook?

* Sociale medier og din forretning/organisation

* Sådan kommer du i gang på Facebook, LinkedIn, Pinterest og Twitter

* Sådan bruger du Facebook i dit arbejde

* Hvad er en personlig profil, hvad er en gruppe og hvad er en side?

* Det kan du bruge det til i din virksomhed

Kurset er delt i to afdelinger. Første del er vi på “skolebænken” og lærer værktøjerne at kende på måde, der klæder deltagerne på til at kunne tage Facebook i brug på et grundlæggende niveau.

Anden del om eftermiddagen er en intensiv workshop, hvor vi lærer, udvikler og øver os i arbejde professionelt med udvalgte sociale medieplatforme. Udgangspunktet for workshoppen er Facebook, men der kan efter ønske tages andre platforme med.

Efter kurset er du grundigt indført i brugen af Facebook grupper og sider – og hvordan de bruger det i praksis i det daglige arbejde.

Prisen for kurset er 2500 kroner per deltager, og har et max deltager antal på 12 personer.

Book et kursus eller kontakt Søren Knudsen på soren(at)soren-knudsen.dk eller ring 20409592

Hvorfor købe et kursus hos soren-knudsen.dk?

  • Fordi det er forretningskritisk, at du har styr på og kan begå dig professionelt på de sociale medier
  • Fordi det kan aflæses direkte og positivt på din bundlinje, at du ved hvordan den sociale medieverden fungerer
  • Fordi du kan vækste din virksomheds indtjening gennem effektiv kommunikation og markedsføring
  • Fordi du kan styrke din virksomheds omdømme både eksternt og internt
  • Fordi det sikrer dig et forspring i forhold til alle dem, der tror at brugen af sociale medier klares hjemme ved køkkenbordet