Få styr på budskaberne

Det handler om at have styr på budskaber og kommunikation – overalt og hele tiden. Men hvordan gør man det og hvornår skal man gøre det?

Søren Knudsen er professionel rådgiver og konsulent, der kan hjælpe dig og din virksomhed til at få styr på kommunikationen og dialogen med dine kunder. Først var det nettet, det handlede om og virksomheden skulle have en hjemmeside. Nu handler det om at være med på de sociale medier, hvor Facebook er det største og vigtigste medie.

  • Men hvorfor det?
  • Er det ikke nok med en hjemmeside?
  • Kunderne er da ligeglade med mig på Facebook?
  • Er det ikke dyrt og svært?
  • Hvordan gør jeg?

Næsten 3 millioner danskere er på Facebook, og bruger det aktivt hver dag. Her “Liker” de hvad de møder, og anbefaler artikler, budskaber og billeder til deres venner og vennernes venner. Rækkevidden er kolossal, og et budskab kan meget hurtigt nå fra den ene ende af landet til den anden. Både de positive og de negative budskaber.

Derfor er det afgørende, at din virksomhed – også selv om den er lille – er på Facebook og i dialog med brugerne.

Det er god business – og Søren Knudsen giver dig svarene.

Kontakt mig på soren(at)soren-knudsen.dk eller på +4520409592

 

Kommenter artiklen